Tech Updates bij de Mediafederatie Academy
In een half uur up-to-date over belangrijke technologische ontwikkelingen in media- en uitgeefland; dat zijn de Tech Updates. MEVW-leden kunnen tot 30 april 2022 een korting van 25% krijgen op het abonnement van €199,-. Meer informatie en de actuele agenda is te vinden op de site van de Mediafederatie.
Tech Update door inhoudsdeskundige
Geen commercieel praatje, geen acquisitie, geen gespam, geen voorkennis nodig. Wel een ijzersterke inhoudelijke spreker die uitleg geeft over een technologische ontwikkeling en de impact daarvan op media- en uitgeefprofessionals. Deelnemers krijgen antwoord op vragen als: Waar staan we vandaag de dag? Waar gaan we naartoe binnen nu en twee jaar? Welke impact heeft deze technologie of ontwikkeling op de media- en uitgeefbranche? Waar liggen kansen en bedreigingen?
In Tech Updates 2022/2023 staan de volgende tien onderwerpen op de agenda:
AI Assistants en conversation design
Voice- en audiotechnologie
Textrobots in de journalistiek
Persuasieve technologie
Algoritmes social media en impact consumentengedrag
AI in content personalisatie
Immersive technology
NFT
Metaverse
Deep fakes en synthetische media
Deelnemers krijgen tevens de mogelijkheid vragen aan de inhoudsdeskundige te stellen en ontvangen achteraf toegang tot de filmopname en gecureerde content van de expert: zijn of haar selectie van beste artikelen, video’s of podcasts over het onderwerp.
Abonnementsmodel
Leden van de brancheorganisaties voor mediabedrijven en uitgeverijen betalen voor een abonnement met tien updates 199,- euro. MEVW-leden krijgen tot 30 april 2022 een korting van 25% op het abonnement. Een los ticket voor een Tech Update naar keuze is er vanaf 49,- euro. Tech Updates zijn ook toegankelijk voor niet-leden.
Over de Mediafederatie Academy
De Mediafederatie Academy is hét kennisdeel- en innovatieplatform voor de uitgeefbranche en is onderdeel van de vereniging van brancheorganisaties voor mediabedrijven en uitgeverijen in Nederland (GAU, MMA, MEVW en NDP Nieuwsmedia). De Academy ondersteunt leden door middel van het delen van kennis en de beste praktijkvoorbeelden en voorziet in specifieke programma’s gericht op:
Digitale transitie in de uitgeefmediasector;
Versterking en professionalisering;
Delen van kennis, trends, ontwikkelingen en ervaringen;
Netwerken en talentontwikkeling.